Kahwin Duda, apa risiko nya?


Hai kawan. Ada 1 artikel menarik bertajuk 'Kahwin duda, apa risiko nya?'.
Hai
Kahwin duda, apa risiko nya? Klik Sini Untuk Bacahttp://pakarhowto.com/pakwe-makwe/kahwin-duda-apa-risiko-nya.html
Kongsi artikel ni di FB
Biasanya saya kongsi masalah rumahtangga. Hari ni saya nak kongsi masalah cinta pula. Saya tolong kongsi saja. Korang tolong lah beri pendapat kalau ada.
masalah cinta
Ini masalahnya…saya copy & paste jer dari email yang dikirimkan.
Hari ini saya nak mintak pendapat kawan2 semua bagi membantu menyelesaikan masalah ini. Saya telah bertunang dengan seorang duda anak satu dan merancang untuk berkahwin pada tahun hadapan. Anaknya berumur 3 tahun lebih dan selalu sakit. Sekarang ni asyik keluar masuk wad jer.
Baru-baru ni, sebelum parent tunang saya berangkat ke mekah hari tue, mereka telah berpesan pada tunang saya. Kalau boleh rujuk balik dengan bekas isteri kerana anak selalu sakit…pesan mereka.
Tunang saya tak nak rujuk balik dan tak nak tinggalkan saya. Ini kerana kami telah pun berbincang tentang masalah ini dulu. Tapi kami tak jumpe penyelesaiannya.
Sekarang hanya tunggu parent die balik dari mekah sahaja. Kami hanya nak minta pendapat semua pihak untuk mencari jalan terbaik untuk menyelesaikan masalah ni.
Tunang saya masih lagi belum dapat untuk membuat keputusan.
masalah cinta
Kalau ada yang nak share pendapat @ pengalaman, dipersilakan…
Terima kasih.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Post-post Bermanfaat

Pengunjung

Dikuasakan oleh Blogger.

Blog Kami

Blog Nie Dalam Pengeditan... HArap Maklum... Selain itu, blog ini juga akan diuruskan oleh 2 orang Admin... Terima Kasih.